Speciale Instructies ( bezorging instructies hebben wij geen invloed op. )
Bij PrijzenStorm.nl doen we er alles aan om jou blij te maken met je aankoop.
Toch kan het helaas een keer gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is verlopen.
Heb je een klacht of ben je ergens niet tevreden over? Laat het ons weten! We helpen je graag verder.
Stuur een e-mail naar info@prijzenstorm.nl met:
Een duidelijke omschrijving van je klacht
Eventuele ordergegevens en/of foto's (indien van toepassing)
We nemen je klacht serieus en streven ernaar om binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven.
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent, ook als je een klacht hebt.
Mocht je toch niet tevreden zijn over de afhandeling, dan kun je je klacht ook voorleggen aan een externe partij voor bemiddeling:
Stichting WebwinkelKeur
Meld je geschil aan via:
www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Online geschillenbeslechting via de EU (ODR-platform)
Voor consumenten binnen de EU is het ook mogelijk om een klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie:
http://ec.europa.eu/odr
Let op: dit kan alleen als je klacht nog niet bij een andere instantie in behandeling is.
Heb je vragen of twijfel je of iets onder een klacht valt?
Neem gerust contact met ons op.
We denken graag met je mee, jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkst!