Klachten

    Klachtenregeling, We lossen het graag voor je op!

    Bij PrijzenStorm.nl doen we er alles aan om jou blij te maken met je aankoop.
    Toch kan het helaas een keer gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is verlopen.
    Heb je een klacht of ben je ergens niet tevreden over? Laat het ons weten! We helpen je graag verder.

    Hoe dien ik een klacht in?

    Stuur een e-mail naar info@prijzenstorm.nl met:

    • Een duidelijke omschrijving van je klacht

    • Eventuele ordergegevens en/of foto's (indien van toepassing)

    We nemen je klacht serieus en streven ernaar om binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven.

    Kom je er met ons niet uit?

    We vinden het belangrijk dat je tevreden bent, ook als je een klacht hebt.
    Mocht je toch niet tevreden zijn over de afhandeling, dan kun je je klacht ook voorleggen aan een externe partij voor bemiddeling:

    Stichting WebwinkelKeur
    Meld je geschil aan via:
    www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

    Online geschillenbeslechting via de EU (ODR-platform)
    Voor consumenten binnen de EU is het ook mogelijk om een klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie:
    http://ec.europa.eu/odr

    Let op: dit kan alleen als je klacht nog niet bij een andere instantie in behandeling is.

    Heb je vragen of twijfel je of iets onder een klacht valt?
    Neem gerust contact met ons op.

    We denken graag met je mee, jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkst!

    Ontdek PrijzenStorm.nl, Dé online familie drogist waar je altijd de laagste prijzen betaald!

    Profiteer van geweldige aanbiedingen, Een groot assortiment en lage verzendkosten op al je favoriete producten. Gratis verzending vanaf 50 euro